«Залізничнетеплоенерго» запровадило «гарячу» лінію для жителів житлового масиву Рясне-2, передає прес-служба міської ради.
Відтепер повідомити про неякісну подачу тепла чи гарячої води або довідатись потрібну інформацію мешканці масиву «Рясне-2» можуть, зателефонувавши за номером: 240-09-96 у четвер з 09.00 по 12.00 год. та у вівторок з 16.00 по 18.00 год.
За інформацією директора ЛКП «Залізничнетеплоенерго» Мирона Тереха, для працівників, що обслуговують громадян у пунктах прийому на вул. Кричевського, 63, вул. Сяйво, 17а, та вул. Шевченка, 362а проведено семінар для роз’яснення дії двоставкового тарифу, оскільки у львів’ян є багато питань щодо нарахування оплати.
Крім того, щочетверга працівники ЛКП «Залізничнетеплоенерго» разом з працівниками ЛКП «Рясне-403», що на вул. Величковського, 38 з 16 по 18 год. проводять прийом мешканців щодо проблем з теплопостачання та подачі гарячої води, які вирішує оперативна група.