ОСТАННІ НОВИНИ

Реформація залізниці сприятиме залученню інвестицій у галузь – Мостовий

|

Реформування залізничної галузі та створення Державної акціонерної компанії (ДАК) “Українські залізниці” матиме низку позитивних результатів, серед яких – збільшення інвестицій у розвиток галузі, а відтак підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту на ринку транспортних послуг. Як передає прес-центр Львівської залізниці, такої думки дотримується начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий.

“За умови створення ДАК “Українські залізниці” галузь стане значно привабливішою для інвесторів. І довіра до такої акціонерної компанії з їхнього боку буде значно більшою, аніж до держави, як є сьогодні. Особливо хочеться наголосити, що реформування, про яке йдеться, не передбачає приватизації українських залізниць, хоча зараз багато хто говорить про це із побоюванням”, – зазначив Михайло Мостовий. Він також наголосив, що ще один важливий позитивний момент, якого очікує Укрзалізниця внаслідок проведення реформи, – вдосконалення тарифної політики. “Нинішня ситуація із тарифами – це серйозна проблема. Залізнична галузь є збитковою, і ми мусимо це змінити”, – каже він.

За словами Михайла Мостового, утілити другий етап реформи (мова йде про створення умов для поступового скорочення перехресного субсидування пасажирських перевезень коштом вантажних), який, за Концепцією Державної програми реформування залізничного транспорту України, заплановано на 2008-2010 роки, можна лише за умови чітких виконань двох обов’язкових пунктів:

по-перше, це створення окремої компанії, яка займатиметься пасажирськими перевезеннями;

по-друге, вирішення бюджетами всіх рівнів компенсації збитків.

За даними прес-служби Львівської залізниці, сьогодні в Україні пільги на проїзд залізничним транспортом загалом мають 26 категорій громадян. Компенсація витрат на перевезення пільговиків лежить, по суті, на залізниці, адже держава компенсує лише 26% загальної суми витрат. Тому однією з обов’язкових умов проведення реформ є вирішення на законодавчому рівні державних дотацій, спрямованих на компенсацію збитків від перевезень пасажирів.

Концепція Державної програми реформування залізничного транспорту України базується на досвіді реформування залізничного транспорту інших країн, зокрема, Російської Федерації, Німеччини, Казахстану та містить основні засади реформування залізничної галузі, визначає етапи його проведення.

Головна мета структурної реформи залізничного транспорту – належно забезпечити потреби економіки і населення України в перевезеннях та підвищити їх якість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *