ОСТАННІ НОВИНИ

Львівським журналістам показали, як обслуговують абонентів UMС

|

Відвідувачів салону-магазину UM С, що на проспекті Шевченка, сьогодні обслуговувала директор Західного територіального управління UM С Людмила Ворко. Львівські журналісти мали змогу побачити, як директор виступила в ролі експерта роботи з абонентами і поспілкувалася з десятком клієнтів.

Під час відкритого спілкування абоненти UM С зверталися до Людмили Ворко з різними питаннями, що їх цікавлять. Наприклад, як поновити втрачену сім-картку, чому б не створити безлімітний пакет для середнього класу, який коштував би 300-400 гривень. По завершенні розмови клієнти отримували подарунки від компанії UM С.

Таке безпосереднє спілкування відбулося в межах нової програми UM С “Ми вас слухаємо”, яка стартувала першого серпня в Києві. Після цього впродовж двох місяців керівники центру періодично консультували клієнтів у магазинах та телефоном.

За словами Людмили Ворко, особисте спілкування з відвідувачами салону допомагає почути від них особисто ті питання та бажання, що є найважливішими. «Жодне дослідження не зможе замінити безпосереднього контакту», – підкреслила вона.

Окрім того, директор наголосила, що головна мета цієї програми – встановити безпосередній контакт між людьми, які приймають рішення в компанії UM С, та клієнтами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *