ВАТ «Львівобленерго” уклало і видало накладом 100 тисяч “Довідник споживача електроенергії”, повідомляє відділ корпоративних зв’язків компанії. З 10 серпня 2005 року ВАТ „Львівобленерго” розпочинає безкоштовно поширювати цей довідник серед побутових споживачів електричної енергії, що мешкають у Львові та області. Довідники вручатимуть споживачам кур’єри „Львівенергосервісу” – структурної одиниці ВАТ „Львівобленерго” – під час планового обходу помешкань.
Довідник споживача електроенергії – це брошура зручного формату, в якій у доступній формі описано усі основні ситуації, що можуть виникнути в процесі електроспоживання (наприклад, „неякісна напруга в мережі”, „встановлення, перевірка, заміна, перенесення електролічильників”, „до вас прийшов кур’єр”, „пільги”, „субсидії” тощо), а також вказано „гарячі телефони” служб та районів електромереж ВАТ „Львівобленерго”, за якими слід телефонувати у разі виникнення проблеми.
Видання покликане виконати два основні завдання: озброїти кожного споживача електроенергії усіма необхідними знаннями про свої права та обов’язки, що допоможе уникати помилок, а також допомогти вирішити основні проблеми, пов’язані із електроспоживанням, якщо такі виникнуть.
„ Ми прагнемо максимально наблизитися до кожного абонента, зрозуміти його потреби і постаратися якнайкраще їх вирішити, – говорить директор з маркетингу ВАТ „Львівобленерго” Андрій Скрипник, – для цьогоу Львові створено Консультаційно-сервісний центр для споживачів електроенергії, також одним із таких кроків є Довідник споживача електроенергії.”
Планується, що з часом Довідник споживача електроенергії отримає кожен побутовий споживач. ВАТ „Львівобленерго” забезпечує електричною енергією 877 тисяч споживачів, з яких 853 тисячі – побутові абоненти.