ОСТАННІ НОВИНИ

Представники автомобільних підприємств Львівщини проти Сендака

|

Працівники підприємств автомобільного транспорту Львівщини надіслали відкритого листа Президенту, Прем’єр-Міністру та Голові Верховної Ради України. У ньому вони скаржаться на дії та заяви голови облради Михайла Сендака та події, що відбуваються навколо автомобільної галузі області. Текст звернення, який також адресовано Міністру транспорту і зв’язку, Голові Львівської облдержадміністраці та депутатам обласної ради, подаємо без змін.

„Звертаємось до Вас від імені трудових колективів підприємств , що багато років працюють в сфері автомобільного транспорту області. Наше звернення до Вас є вимушеною реакцією на події, які розгортаються навколо Автомобільного транспорту області і є результатом дій і заяв голови обласної ради М.Сендака.

Пасажирські і вантажні перевезення, є важливою складовою частиною народногосподарського комплексу області, який в даний час переживає не кращі часи, в плані економічного розвитку. Однією з таких причин стану автомобільних перевезень та всієї інфраструктури є надто швидкий перехід від «комплексно-адміністративної системи до системи господарювання, побудованої на ринкових принципах».

Поспішна ліквідація в 90-х роках Міністерства автомобільного транспорту з його регіональними органами управління призвела до того ,що в даний час невідомо, хто в області може виконати держзамовлення по перевезеннях вантажів , або виконати передбачені плани дій по надзвичайних ситуаціях.

Професійні дії керівників пасажирських автотранспортних підприємств Львівщини , ДП «Львівське обласне авто управління» спільно з керівництвом обласної (районних, міських) держадміністрацій на місцях дозволили зберегти трудові колективи, матеріально-технічні бази, рухомий склад, зберегли робочі місця і можливість вижити високопрофесійним кадрам. Лише одне підприємств внаслідок непрофесійних дій керівництва в умовах ринкової економіки припинило свою діяльність на ринку перевезень – це ВАТ «Дрогобицьке АТП-14607» базове підприємство Дрогобиччини.

Керівник який довів свою неспроможність керувати власним підприємством , дії якого призвели фактично до банкрутства ВАТ «Дрогобицьке АТП-14607» та півмільйонної заборгованості перед трудовим колективом , намагається запровадити свій передовий досвіт та розуміння в масштабі всієї області. Як п. М. Сендак став власником Дрогобицького АТП це справа правоохоронних органів і ми впевнені , що вони дадуть справедливу оцінку діям цього керівника.

В даний час п. М. Сендак розгорнув широкомасштабну піаракцію під видом розробки та обговорення «Концепції розвитку пасажирських перевезень автомобільним транспортом загального користування у Львівській області на 2005 – 2010 р.р.». Процес формування робочої групи, організація громадських слухань та розгляд даного питання на сесії обласної Ради свідчить про суб’єктивне бажання п. М. Сендака з участю депутатського корпусу вирішити не актуальні питання покращення обслуговування населення пасажирськими перевезеннями, економічного розвитку перевізників, покращення роботи інфраструктури перевезень, охоплення автобусним сполученням всіх населених пунктів, а інше. Так між рядками і розділами передрукованих законів України « Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт» чітко проглядаються основні мотиви і цілі п. М.Сендака :

1. На сесії обласної Ради узаконити передачу функцій облдержадміністрації по керівництву та координації пасажирськими перевезеннями обласні Раді без покладання на обласну Раду відповідальності за стан справ в дані галузі.
«Нормотворчі» положення «Концепції» суперечать вимогам Законів України, вимогам постанов Кабінету Міністрів України №139 від 29.01.2003 р., №141 від 29.01.2003р. , №143 від 29.01.2003 р., розпорядження голови Львівської ОДА №483 від 27.05.2003 р. та іншим нормативно правовим документам.

2. Поглибити процес протистояння виконавчої та представницької гілок влади шляхом вияву недовіри затвердженому складу конкурсного комітету з подальшим його підпорядкуванням облраді, а фактично п. Сендаку

3. З участю депутатського корпусу при розгляді «Концепції на сесії продовжити процес зведення рахунків з політичними противниками та особистими «друзями» .

4. Отримати можливість безпосередньо втручатись в господарську діяльність підприємств звинувачуючи нелояльних колективи та нелояльних керівників в розкраданні народних коштів і інших протиправних діях. Колись такі дії влади називали «Полюванням на відьом».

5. При періодичному розгляді даного питання на сесії на весь період передвиборної кампанії забезпечити собі імідж невтомного борця з несправедливістю.

Без врахування попереднього позитивного досвіду та напрацювань робоча група по підготовці концепції, фактично звела нанівець роботу Львівської ОДА , фахівців ДП «Львівське обласне авто управління» , зусиль органів місцевого самоврядування та Мінтрансу України по створенню «Програми розвитку автотранспортного обслуговування населення Львівської області на 2003 – 2007 р.р.», яка затверджена розпорядженням голови Львівської облдержадміністрації № 900 від 16.09.2003 року і є схвалена спільною колегією облдержадміністрації і департаменту автомобільного транспорту України. Даною програмою на підставі детального аналізу стану справ та прогнозу розвитку перевезень на 2003 – 2007 р. встановлені реальні завдання.

З участю науковців області (Ігнатенко О.С. доктор технічних наук, Кузьмік О.Є. – доктор економічних наук, Беленький П. – доктор економічних наук, Крайника Л.В. доктора технічних наук ) с прогнозовані шляхи оновлення рухомого складу, заміни мікроавтобусів на нові автобуси вітчизняного виробництва. Спільно з районними та міськими радами розроблені заходи по кожному району і місту з врахуванням існуючих економічних показників. Доведені завдання по розвитку доріг та їх ремонту. Дана програма на протязі 2003-2005 р. втілювалась в життя Прискіпливо можна знайти недоліки і в даній програмі, але вона є базовим економічно обґрунтованим реальним орієнтиром розвитку перевезень.

Замість детального аналізу її виконання на протязі 2003-2005 р.р. на сесії пропонуються декларативні заклики з елементами кримінально-правових штампів.

Авторам концепції при аналізі пасажирських перевезень слід враховувати попередні інвестиції в транспортну галузь. Слід зазначити, що на протязі 2000 -2005 рр. на Львівщині в особі заробітчан, приватних підприємців вирішилась складна транспортна проблема області. На зароблені важкою працею кошти вони придбали близько 3 тис. одиниць мікроавтобусів і внесли їх, як інвестиції на суму приблизно 196 млн. грн. в транспортну галузь, створили додатково майже 10 тис. робочих місць. Більш ефективні підприємці та організатори виробництва в складних умовах створили цілі підприємства з необхідною інфраструктурою техобслуговування та ремонту автотранспорту це : ТзОВ «Авто-Світ» , ТзОВ «Авто-Лайн», ПП «Транспорт», ПП «Завада АТП», ПП «Гал-Всесвіт». Власне ці люди і підприємства в розуміння п.Сендака «Розкрадачі народних коштів».

Базові підприємства лише завершили процес погашення заборгованості по заробітній платі, В даний час в умовах різкого підняття цін на пальне економічна ситуація на автотранспорті може стати кризовою.

Ще одним напрямком куди спрямовувались , як вважає п. Сендак, «вкрадені в народу кошти» це автостанційна мережа області. Авторів «Концепції» слід ознайомити з розпорядженням голови Львівської ОДА від 19.04.2004 року № 269 «Про присвоєнню автостанціям області відповідного класу». У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 року «141 «Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» спеціалістами ОДА і ДП «Львівське обласне авто управління» комісійно обстежено та затверджена класність авто станційної мережі. Незважаючи на зміну структури перевезень в умовах ринку на протязі 2000 – 2005 р.р. вжито заходів не тільки щодо збереження, але й подальшого розвитку мережі. За вказаний період загальна кількість автостанцій зросла з 42 до 47 одиниць. Додатково введено в експлуатацію (відновлено роботу) АС Східниця, Судова Вишня Планується відкриття нових автостанцій в містах: Турка, Старий Самбір і Нижинковичі. Незважаючи на важкий фінансовий стан підприємств з участю райдержадміністрацій та мерій м. Сколе і м. Мостиська, м. Жовква введено в експлуатацію три нові автостанції в містах: вартістю близько 600 тис. грн. В ході приватизаційних процесів в системі автостанційного обслуговування відбулась демонополізація ринку послуг . На сьогоднішній день забезпечують авто-станційне обслуговування населення та перевізників області : ВАТ «Львівавтотранс», ВАТ «Червоноградське АТП-14628» , ВАТ «Самбірське АТП-14608», ЗАТ «СІД», ЗАТ ВКК «ЕТАЛОН» , ТзОВ «Гал-Діком», ТзОВ «Авто-Лайн», ТзОВ «Авто-Світ», ПП «Гал-Всесвіт». Крім введення в експлуатацію нових автостанцій вищеназвані підприємства систематично інвестують значні капіталовкладення в розвиток та реконструкцію авто станційної мережі :


– за 2002 – 2005 р.р. здійснено капітальний ремонт будівлі АС Сокаль та благоустрій території в сумі 70 тис. грн.;
– проведена реконструкція привокзальної площі АС Старий Самбір на суму 55 тис. грн.
– асфальтування території АС м. Дрогобич 33 тис. грн.;


За період 2003-2004 р. в роботи по реконструкції та капітальному будівництву Автовокзалу «Львів» , Автостанція №2 та Автостанція №8 було інвестовано 1,85 млн. грн. власних коштів підприємств.
Зокрема : 116 тис. грн. – автоматизована система продажу квитків.
112 тис. грн. – відновлення асфальто-покриття.
335 тис. грн. – ремонт приміщень та мереж
740 тис. грн. – система автономного опалення автовокзалу.
270 тис. грн. – пункт перед рейсової підготовки автобусів.

Слід зазначити , що на підприємства авто станційної мережі відсутня заборгованість по заробітній платі та бюджетом Сплачено податків до бюджету 1,9 мл. грн.

Вищенаведене свідчить про розвиток, а не про «перепрофілювання» і розвал авто станційної мережі області, як стверджують автори концепції.

Невже особисті амбіції однієї людини перекреслять багаторічну працю багатьох тисяч людей, спричинять загострення ситуації навколо транспорту , зупинять поступальний розвиток .

Трудові колективи просять Вас з держаних позицій проаналізувати стан справ в області , припинити свавілля та деструктивні дії окремих представників представницької влади спрямовані на поглиблення протистояння між виконавчою і представницькою гілками влади , ревізію діючих Законів України, Постанов Уряду що призведе до негативних наслідків обслуговування населення області пасажирськими перевезеннями”.

З повагою.
Представники трудових колективів:
ВАТ «Львівавтотранс», ВАТ «Львівське АТП 14631», ЗАТ «СІД», ЗАТ ВКК «Еталон», ТзОВ «Авто-Ствіт», ТзОВ «Борислав», ТзОВ «Гал-Діком», ПП «Транспорт», ПП «Гал-Всесвіт».

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...