ОСТАННІ НОВИНИ

Влада і бізнес спробували обговорити роль ЗМІ у налагодженні констуктивного діалогу між ними

|

Учасники сьогоднішнього засідання на тему „Роль ЗМІ у налагодженні конструктивного діалогу між владою та бізнесом” спробували з’ясувати, якими мають бути взаємовідносини між бізнесменами і державними чиновниками та яка роль у цих стосунках мас-медіа. Якщо заступник голови ЛОДА Валерій П’ятак вважає, що влада, бізнес і преса приречені на постійний діалог і партнерство, то член Комітету підприємців Львівщини Ярослав Рущишин має свої думки щодо ролі державних чиновників та партнерських стосунків.

Валерій П’ятак зазначив: „Бізнес, влада і преса є абсолютно приречені на постійний діалог”. На його думку, якщо цього хтось не розуміє, то у перспективі нічого доброго не буде. За його словами, якщо в області є проблема, то потрібно про неї говорити і радитися, як її вирішити. Посередником у цьому мають бути саме засоби масової інформації, які доносять прблему до широкої громадськості. „В кабінеті чиновника ніхто не претендує на абсолютну істину” – переконаний В. П’ятак. На його думку, усі проблемні питання можна вирішувати лише шляхом проведення круглих столів, зустрічей та соцілологічних опитувань, але все одно громадськість не довідається про це без участі мас-медіа. „Маємо багато прикладів вдалого партнерства, але цього ніколи не буває забагато” – наголосив він.

Перший віце-президент РГО „Конфедерація ділоких кіл Львівщини” Василь Срібний переконаний, що за півтора року є достатньо прикладів вдалої співпраці між владою та бізнесом за посередицтва ЗМІ. Це, на його думку, було під час реалізації програми „Шкілький автобус” і програми по оновленню ліфтів.

Свою думку з приводу партнерства висловив генеральний директор ВАТ „Троттола” Я. Рущишин: „Влада є на службі у народу. Не треба говорити про партнерські стосунки між владою і підприємцями, таке партнерство непотрібне. Навпаки – повиненн бути конфлікт інтересів”. Цей конфлікт, на його думку, мають „обслуговувати” мас-медіа або громадські організації. Я. Рущишин наголосив, що не варто говорити позитивна чи негативна інформація. „Інформація просто повинна бути висвітлена, бажано – якнайширше” – вважає він. Коментуючи ремарку В. П’ятака про те, що партнерство – спосіб звірити думки, Я. Рущишин наголосив: „Партнерство передбачає спілкування між рівними. Але бізнес, влада і ЗМІ не є на рівних щаблях”.

Обговорили учасники зустрічі і залежність ЗМІ від рекламодавців. „Ми залежимо від рекламодавців: доки вони оплачують, вони замовляють” – вважає гловний редактор „Бліц-Захід” Вадим Войтик.

Я. Рущишин зазначив: „Що більше незалежних ЗМІ, у яких є різні власники, то ширшою є палітра демократії в бізнесі і суспільстві. Преса виструнчує владу і контролює її діяльність, без чого неможливо збудувати громадянське суспільство”. Він вважає, що громадянського суспільства ми досягнемо лише тоді, коли існуватиме громадський контроль і коли в ментальності українців буде розуміння, що народ є володарем в країні, а влада лише служить народові.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *