ОСТАННІ НОВИНИ

Новоженець проти іноземних брендів

Львівський портал

|

У ці хвилини мешканці Львова мають змогу ознайомитися з фотофактами порушення чинного законодавства в галузі реклами, інформаці та захисту споживачів, які підготувала обласна організація Української республіканської партії “Собор” біля пам’ятника Тарасові Шевченкові.

“Наша мета привернути увагу громадськості та влади до іноземних впливів, які постійно констатуються в нашому місті, відтак Львів втрачає своє національне обличчя. Зараз ведеться неоголошена інформаційна війна проти України” – наголосив голова Львівської обласної організації УРП “Собор” Ростислав Новоженець. За його словами, сьогодні влада ігнорує закони України “Про мови в Україні”, “Про інформацію”, “Про захист прав споживачів” та “Про рекламу”, оскільки перважна частина вивісок на спорудах центральної частини міста виконана іноземними мовами без перекладу українською, як того вимагає українське законодавство.

Фотовиставка “ Окупація Львова” поділена на дві тематичні частини. Та, що під назвою “Львів російський” демонструє вивіски назв фірм чи просто установ російською мовою, до преліку яких потрапили відомі львів’янам “Каприз”, “Антошка”, “Алюша”. Інша частина ілюструє бренди мовами американського континету – “Львів американський”, туди потрапили “Магнус”, “Roshen”, “West” та інші. Всього на виставці представлено 28 фотографій, а на задній частині стендів охочі перехожі в письмовій формі можуть висловити свою думку з цього приводу. Наступного тижня Ростислав Новоженець пообіцяв перенести виставку до готелю “Жорж”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *