ОСТАННІ НОВИНИ

Нова транспортна схема Львова розбивається об парк “Знесіння”

|

Новий генплан Львові передбачає появу до 2020 року хордової магістралі, що сполучатиме вулиці Стрийську та Богдана Хмельницького. Розташований якомога ближче до центру міста, автошлях має замкнути внутрішньоміське кільце і розвантажити від автомобілів історичне ядро Львова.

Найбільшою проблемою будівництва нової дороги є те, що прокладати її потрібно крізь парк “Знесіння”, який має статус ландшафтного заповідника. “Громадськість сьогодні протестує проти цього. Але в іншому випадку транспорт перевантажуватиме площу Ринок та проспект Свободи” – вважає начальник архітектурного планування інституту “Містопроект” Віталій Дубина.

Директор парку “Знесіння” Олесь Завадович вважає плановану магістраль справжньою бідою для цієї заповідної території, оскільки існуючий проект передбачає вилучення четвертої частини парку, знищення 15 гектарів землі та ліквідацію 43 будівель. “Проект хордової магістралі постійно перекочовував з одного генплану в інший. Він ніколи не проходив технічної експертизи і не мав позитивної оцінки” – стверджує Олесь Завадович. За його словами, окрім дирекції парку “Знесіння”, проект хордової дороги не погодили міська санепідемстанція та державне управління екології і природних ресурсів у Львівській області.

Окрім дороги через Знесіння, транспортна частина новго генплану Львова передбачає також добудуву вулиці Стрийської, формування систему одностороннього руху, яка зможе пропускати більшу кількість машин, продовження трамвайної лінії до Сихова, Лисиничів, створення системи позавуличного та підземного транспорту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *