Олег Бас, керівник фракції партії «Реформи і Порядок» у ЛМР, про те, як за кошти ЄБРР львівські дороги ремонтуватимуть іноземні фірми

Львівський портал

|

– На ремонт вулиць, котрими пролягають трамвайні маршрути №2 та № 6 претендує три іноземні фірми. Жоден український підрядник на участь у відповідному тендері не зголосився.

На тендері розігрувалось чотири ділянки, на яких проводитиметься реконструкція. Йдеться про вул. Городоцьку (від вул. Чернівецької до вул. Шевченка), вул. Личаківську (від пл. Митної до вул. Заньковецької), вул. Мельника і вул. Коновальця.

Всі три фірми, які взяли участь у тендері, знані у Львові: «Онур», «Альпіна» і «Хока-інженірен». Кожен із потенційних підрядників пропонує свою ціну на кожну із чотирьох ділянок. Що цікаво – цінові пропозиції від фірм суттєво різняться між собою.

Протягом двох-трьох тижнів проводитиметься аналіз документів, і тільки тоді буде визначено переможців. Їх назве оціночний комітет, створений на базі КТП 1339, згідно з угодою з ЄБРР.

Низка українських фірм взяли документацію для участі у тендері, проте жодна на нього в кінцевому результаті так і не подалась. Незважаючи на це львівські підрядники таки матимуть роботу, щоправда, на умовах субпідряду.

Знаючи, як працюють іноземні фірми, можна прогнозувати, що іноземний підрядник займатиметься ремонтом самого дорожнього полотна. Однак, що стосується переукладання підземних комунікацій

Окремі ділянки вищеназваних вулиць ремонтуватимуть вже цього року на початку жовтня. Певний відтинок вулиці Мельника, як на мене, можна робити вже цього року. Ця дорога не має великого транспортного навантаження. Однак ані Городоцьку, ані Личаківську розривати цього року сенсу нема. Це просто небезпечно, адже там глибоке залягання інженерних комунікацій. Відповідно, роботи потребують чимало часу, справа йде до зими і погодні умови цьому аж ніяк не сприятимуть.

Нагадаємо, три компанії стали учасниками тендеру на ремонт чотирьох ділянок трамвайної колії у Львові, що здійснюватиметься за кошти кредиту ЄБРР. Сьогодні було відкрито тендерні пропозиції від трьох фірм — іспанської “Хока”, турецької “Онур” та австрійської “Альпіне”. Перші дві компанії зголосилися проводити роботи на усіх 4 ділянках, а “Альпіне” – на трьох.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *