Юрій Кужелюк, депутат міськради, голова ГО «Спільнота», про плюси та мінуси взяття Львовом 275 млн грн кредиту на закупівлю автобусів і тролейбусів до Євро-2012

Львівський портал

|

– Це одне з тих запозичень, які треба брати. Тому що є достатньо пільгові умови – 14,8% річних – це невелика відсоткова ставка, плюс, якщо держава гаситиме половину відсоткової ставки, то Львову залишається сплачувати лише трохи більше 7%, тобто дуже мало.

Плюс у тому, що ці автобуси будуть робитися у Львові на автобусному заводі, а ми всі знаємо, які були перипетії з автобусним заводом.

Держава ніби нам обіцяє повертати основне тіло кредиту у вигляді субвенцій.

Не опрацьоване питання з міським бюджетом, тому що повинні будуть вноситись зміни в ухвалу про бюджет, тобто в цьогорічному бюджеті треба буде передбачити певні кошти на погашення кредиту та відсоткової ставки.

Ще одне нез’ясоване питання – чи справиться автобусний завод з таким величезним об’ємом замовлення. Колись він випускав тисячі автобусів, а тепер ледь жевріє. Дасть Бог, ЛАЗ справиться, а якщо не справиться, то доведеться купувати інші автобуси.

Але найголовніше те, що Львів досі не має схеми руху транспорту і ми не знаємо, де ці автобуси будуть їздити. Тролейбуси, зрозуміло, або будуть їздити замість старих, або по новим тролейбусним ліням – буде відкрита тролейбусна лінія від кінотеатру Довженка до Санта-Барбари та ще одна лінія від вул. Симоненка до вул. Наукової. Але незрозуміло, куди підуть автобуси, хто їх буде обслуговувати і де візьмуться потужності для їх обслуговування. АТП №1 є малопотужним, і навіть облаштувати стоянки для ста автобусів буде дуже складно. Це великий мінус в роботі нашого управління транспорту і зв’язку, яке окрім роботи з перевізниками нічим не займається.

Ще один мінус у тому, що в черговий раз збільшується кредитна заборгованість міста. Загальний борг Львова становить близько півтора мільярда гривень без відсотків. А з відсотками заборгованість міста дотягне до двох мільярдів

Нагадаємо, сьогодні під час сесійного засідання ЛМР депутати міськради прийняли рішення про здійснення запозичення до міського бюджету Львова з метою закупівлі автобусів та тролейбусів для підготовки та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

Ухвала, зокрема, передбачає запозичення до міського бюджету у формі відкриття кредитної лінії та укладення кредитного договору на 275 мільйонів гривень. Передбачено, що відсоткова ставка становитиме 14,8% річних, при цьому сплата відсотків наполовину здійснюватиметься за рахунок міських коштів, а ще наполовину – за рахунок коштів Національного агентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини Євро-2012.

275 млн грн кредиту мають бути погашеними не пізніше 30 грудня 2014 року. В ухвалі передбачено, що тіло кредиту, комісій та інших платежів здійснюватиметься за рахунок коштів міського бюджету Львова.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *