ОСТАННІ НОВИНИ

Знайдено просту відповідь на складне «сміттєве» питання Львова

Анастасія ПИЖ

|

У місті Лева розпочали унікальний і безпрецедентний навіть у загальноукраїнському масштабі  екологічний проект. Проводиться він також і з ініціативи компанії «АТБ-маркет». Наразі в усіх супермаркетах найбільшої в країні торговельної мережі «АТБ» клієнти вже у поточному місяці отримуватимуть так звані «зелені» пакети. Їх виготовляють за особливою технологією: до складу полімеру додають каталізатор швидкого розкладання – запатентований компонент d2w.

Екопакет згодом стає крихким і розпадається. Процес триває без виділення у атмосферу отруйних речовин, як це відбувається у випадку зі звичайним пластиком. Дрібненькі часточки, що утворюються під час розпаду «зеленого» пакета «АТБ», не шкодять ні рослинам, ні тваринам,  безпечні для людини.

Інновація значно поліпшить екологію Львова, зменшить обсяги пластикового забруднення. Окрім того, сьогодні єдиним полігоном побутових відходів на Львівщині є сумнозвісне ущент переповнене Грибовицьке звалище.

Випробування «зеленого» пакета «АТБ» проходило в певних супермаркетах ще з кінця минулого року та довело свою ефективність. Станом на сьогодні до повного переходу на екологічно безпечні пакети готові всі супермаркети мережі. Отже, незабаром більш як 3,5 млн клієнтів «АТБ», у тому числі й львів’ян, пакуватимуть продукти та товари в безпечні для довкілля та швидкорозкладні пакети.

«Впровадження новітніх технологій і практик, що існують на даний момент в галузі роздрібної торгівлі, є одним із основоположних принципів розвитку торговельної мережі «АТБ». Провідним напрямком діяльності «АТБ-маркет» є впровадження енергоощадних та екологічних рішень під час модернізації роздрібного бізнесу», – говорить генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Компанія «АТБ-маркет», яка вже 10 років поспіль утримує лідерські позиції серед українських ритейлерів (товарообіг мережі у 2018 році склав 103,9 млрд грн.), зробила  екопроекти пріоритетною частиною власної стратегії розвитку. Ще п’ять років тому вона почала переводити магазини на систему LED-освітлення. Була спеціально розроблена комплексна система підтримання мікроклімату в магазинах. Вперше в Україні масово використано надсучасний принцип рекуперації тепла (теплова енергія від роботи холодильного обладнання супермаркету збирається та скеровується до подальшого використання, скажімо, для потреб обігріву приміщення). Це дозволяє скоротити обсяги інших ресурсів для опалення та істотно зменшити викиди забруднюючих речовин до атмосфери.

Масштаби проекту «Зелений пакет» величезні, адже  на сьогодні мережа вже має 1004 супермаркети, зокрема й на Львівщині (минулого року компанія відкрила 80 нових дискаунтерів, з яких 34 розташовані у західних областях України).

Окрім того, найбільша українська торговельна мережа «АТБ-маркет» закликає інших ритейлерів внести свій вклад у справу збереження довкілля та долучитися до екоініціатив, у тому числі й до мегапроекту «Зелений пакет».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *