ОСТАННІ НОВИНИ

«АТБ»: стратегія розвитку ВТМ довела свою ефективність 

Анастасія ПИЖ

|

У найбільшій вітчизняній мережі впевнені, що турбота й увага до потреб кожного покупця є запорукою результативної роботи сучасного торговельного закладу

Смакові вподобання сучасної людини змінюються в різні пори року та за різних обставин. Але є продукти, які нам смакують найбільше, за якими ми ладні щодня йти до улюбленого магазину. Розуміючи це, торговельна мережа «АТБ» зробила ставку на розвиток так званих власних торгових марок (ВТМ) –  і не помилилася!

З подібним терміном добре знайомі європейські покупці. Багато вітчизняних господинь вже встигли належним чином оцінити всі переваги цих товарів. Маркування ВТМ означає, що перевірені виробники випускають дану продукцію на замовлення конкретної торговельної мережі. При цьому її ціна значно нижча, оскільки мінімізовані витрати на логістику та рекламу. Асортимент магазинів «АТБ» (а це сьогодні більше 3500 найменувань товарів) майже на чверть складається з продукції власних торгових марок.

Українці купують якісні товари за цінами до 30% нижчими за ціни на  аналогічну брендовану продукцію. На даний час товари ВТМ представлені практично у всіх товарних категоріях. При цьому чотири рівні ВТМ охоплюють різні цінові сегменти. Перший (високий) ціновий рівень – продукція з маркуванням «De Luxe Foods & Goods Selected», якою позначають елітні імпортні товари. Їх компанія ввозить в країну самостійно, що дозволяє економити і формувати найбільш конкурентоспроможні ціни. Середній плюс – ТМ «Спецзамовлення “АТБ”». Третій (середній) ціновий рівень – продукція торгової марки «Своя лінія», четвертий – бренд «Розумний вибір», товари якого є найдешевшими.

«Власні торгові марки – це товари, які представлені тільки в нашій мережі, бо їх виготовляють виключно на замовлення «АТБ». До них ми висуваємо найжорсткіші вимоги, адже вони є «обличчям» нашої компанії. Отже, незважаючи на низьку ціну, якість продукції ВТМ не поступається якості товарів відомих брендів», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».  Така продукція формує ексклюзивний асортимент торговельної мережі.

Робота над вдосконаленням лінійок ВТМ у компанії ведеться постійно, оскільки ці товари користуються підвищеним попитом з боку клієнтів магазинів. У найближчих планах «АТБ» – розвиток ВТМ з акцентом на інноваційні товари в категорії «Фреш». Пріоритетним напрямком є випуск якісних товарів для здорового харчування: без вмісту пальмового масла, шкідливих барвників, харчових добавок і консервантів. Зараз активно розвивається власна торгова марка «Спецзамовлення “АТБ”». В її асортименті представлені молочні продукти від фермерських господарств з молока вищого сорту, ковбасні вироби, виготовлені за ДСТУ, натуральне згущене молоко. У 2019 р. заплановано розширення лінійки «Спецзамовлення “АТБ”» за рахунок категорії «бакалія». Крім цього, очікуються приємні сюрпризи і в ТМ «De Luxe».

Розвиваючи власні торгові марки, компанія «АТБ» прагне продемонструвати споживачам турботу й увагу, вкладені у виробництво кожної асортиментної позиції. Натомість покупці дякують за таке ставлення до себе, щоденно обираючи улюблені товари в звичному магазині, мережа яких у нашому регіоні розширюється з кожним місяцем. Люди впевнені: товари ВТМ, як-то кажуть, не підведуть!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *