ОСТАННІ НОВИНИ

Львів’яни обирають «АТБ» за якість і комфорт

Анастасія ПИЖ

|

Найбільша торговельна мережа країни підкорює серця мешканців нашого регіону завдяки увазі до потреб простих покупців

За результатами нещодавніх досліджень, Львівщина увійшла до ТОП-3 регіонів країни за показником кількості об’єктів роздрібної торгівлі. З показником близько трьох тисяч торговельних точок ми «пропустили» вперед тільки столицю та Харківщину. Утім, чи означає лідерство щодо кількості ще й лідерство в питаннях якості? Можливо, що з появою у нашій області магазинів мережі «АТБ» відповідь буде позитивною. У цій компанії, яка славиться безпечними та перевіреними товарами за доступними цінами, комфорту та зручності для покупців приділяють особливу увагу.

Переконатися в цьому можна в будь-якому маркеті мережі. Проте найбільш показовими для пересічних відвідувачів стають оновлені магазини, які в народі за їхній сучасний дизайн у темних тонах назвали «чорними АТБ».

«Одним із пріоритетних завдань компанії є модернізація магазинів торгової мережі. Оновлені «АТБ» – своєрідний експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва й енергозбереження. Відкриття подібних торгових точок не є початком розвитку абсолютно нового формату магазинів, це лише оновлення чинної концепції дискаунтерів. Компанія намагається розширити площу магазинів, збільшити викладку товарів, створити більший комфорт для покупців», – пояснює Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

І це правда – тут дійсно зручно. Широкі проходи між стелажами дозволяють розминутися декільком візкам. Самі відділи розташовані з максимальною продуманістю, щоб покупці не забували покласти в кошик як базові продукти, так і супутні товари. Дизайн інтер’єру тішить око, а навігація по магазину зрозуміла навіть тому, хто зайшов сюди вперше. Однак таких людей, варто зауважити, мало. Чи ви, приміром, знаєте багатьох людей, які ще не відвідували «АТБ»? Нині це найуспішніша торгова мережа нашої держави, що доводить показник у 3,5 млн щоденних покупців по всій Україні.

Керівництво компанії акцентує свою увагу на тому, що для забезпечення справжнього комфорту відвідувачів лише зовнішніх змін недостатньо. Чимало коштів витрачається на те, щоб і «внутрішнє наповнення» зробити відповідним світовим стандартам.

«Як свідчить досвід європейського ритейлу, упровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд у розвитку формату дискаунтер. Поряд із такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, компанія «АТБ» розглядає цей напрям як провідний у своїй інвестиційній діяльності на найближчі роки», – підкреслює Борис Марков. Свою тезу він ілюструє прикладом того ж оновленого «АТБ». «У таких магазинах встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій, упроваджені технології утеплення, опалення та рекуперації енергії, які до 70 % скорочують витрати на опалення. При цьому оновлення жодним чином не впливає на формування ціни. Ціна у традиційних магазинах торгової мережі та магазинах нової концепції – абсолютно ідентична», – додає генеральний директор корпорації «АТБ».

Як відомо, із 2018 р. всі великі магазини мережі «АТБ» відкриваються в новій концепції. Паралельно із цим уже діючі магазини поступово переформатуються в оновлені. В обласному центрі цей тренд особливо помітний. До речі, так само, як і розширення мережі в принципі. Не встигли ми відсвяткувати відкриття магазину на вулиці Героїв УПА восени, як наприкінці січня спостерігаємо за появою ще однієї торговельної точки «АТБ» – тепер уже на вулиці Вашингтона. Кожен може прийти сюди, аби на власному досвіді відчути, що таке комфорт і зручність сучасного магазину.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *