ОСТАННІ НОВИНИ

Доступні ціни та суворий контроль якості

Олесь ТЯГАЙ

|

Відома національна мережа «АТБ» зберігає лідерство не лише за показниками доступності та широти асортименту представлених товарів. Сьогодні компанія вирізняється серед інших торговельних мереж найбільш сучасною та суворою системою контролю якості.

Наприкінці листопада у Львові побільшало меркетів «АТБ». Магазин на вулиці Героїв УПА став шістнадцятим представництвом цієї відомої національної мережі в нашому місті. Це гарна новина для тих львів’ян, які вже звикли до доступних цін та якісної продукції. Тепер вони сприймають таку пропозицію як належне. Компанія «АТБ» докладає якомога більше зусиль, щоб гарантувати якість кожної асортиментної позиції.

«Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека, саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – розповідає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет».

За її словами, щомісяця відбуваються лабораторні випробування більше як 1000 зразків продукції різних товарних груп. Співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають з полиць продукти, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. Товари перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки.

З огляду на, що йдеться про планові перевірки (є ще й позапланові), це досить великий обсяг робіт. По-перше, через розгалуженість мережі: сьогодні вона має 974 магазини в 251 населеному пункті України. По-друге, через різноманітність пропозицій – асортимент «АТБ» становить понад 3500 товарів. Причому близько чверті цієї кількості представлено власними торговими марками мережі (ВТМ або як їх називають міжнародні експерти «private label»).

«Цей термін означає, що дану продукцію спеціалізовані виробники виготовляють виключно для конкретної торговельної мережі. Витрати на її виробництво та доставку нижчі, немає додаткових витрат на рекламу, що дозволяє формувати низькі ціни. Але якість даних товарів при цьому не поступається якості продукції відомих брендів», – зазначає Дар’я Бахматова, начальник відділу ВТМ ТОВ «АТБ-маркет».

Покупці одразу бачать такі товари на полицях завдяки особливому маркуванню: «De Luxe Foods & Goods Selected», «Своя лінія», «Розумний вибір». Нещодавно до родини власних брендів мережі додалося ще «Спецзамовлення “АТБ”».

«Наша компанія ставить за мету випускати якісні впізнавані товари. Так ми намагаємося донести споживачам ту турботу й увагу, які вкладаємо в кожен наш продукт. У зв’язку з цим стратегія розвитку товарів ВТМ передусім націлена на виготовлення якісних і здорових продуктів харчування, повний контроль виробництва товарів власних торгових марок, а також індивідуальний підхід до випуску нових продуктів», – підкреслює Дар’я Бахматова.

Не дивно, що використання такої потужної системи контролю дає цілковиту впевненість керівництву компанії. Воно запросило міжнародних фахівців, аби підтвердити гарантії якості. Як відомо, наразі «АТБ» продовжує проходити аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. З літа минулого року експерти працюють у магазинах для того, щоб принципи роботи ритейлера відповідали вимогам НАССР, які лежать в основі зазначеного стандарту. Спільними зусиллями фахівці двох компаній впроваджують концепцію, яка передбачає систематичну ідентифікацію, оцінку й управління факторами, що суттєво впливають на безпеку продукції.

Вигодонабувачем у таких обставинах стає покупець. Збираючись за покупками до «АТБ», кожен знає: в цій мережі можна придбати безпечні та якісні продукти за мінімальною ціною.

 

 

 

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...