ОСТАННІ НОВИНИ

Популярна мережа маркетів підсумовує проміжні результати проекту «Гарантія свіжості»

Олесь ТЯГАЙ

|

Акція, у якій кожному покупцеві «АТБ» пропонують отримати потрійну винагороду за знайдені прострочені товари, поки що не може похвалитися великою кількістю «переможців»

Упродовж багатьох місяців триває акція «Гарантія свіжості». За її умовами кожен покупець, який випадково придбав прострочений товар або побачив його на полиці магазину, може отримати за нього гроші в трикратному розмірі від зазначеної вартості. Зробити це можна в будь-якому маркеті «АТБ», яких наразі на Львівщині працює більше ніж три десятки. Керівництво мережі повідомляє, що станом на сьогодні є лише кілька осіб, яким вдалося виконати умови проекту й отримати гроші. До речі, така сама ситуація по всій країні, хоча в акції беруть участь усі 973 магазини мережі (а це більше 3,5 мільйона покупців щодня!).

Тож чому українці не знаходять прострочених товарів у мережі «АТБ»? Відповідь дають керівники підрозділів компанії, які відповідають за внутрішні перевірки.

«Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет».

За її словами, робота побудувана таким чином, що потрапляння неякісних продуктів на полиці магазинів практично виключено.

«Щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця.

Співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають з полиць товари, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. До того ж проводять також  і позапланові перевірки. Їх розпочинають, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг від споживачів. Це досить серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного товару можуть навіть виключити з переліку постачальників «АТБ».

Не менш важливими для підприємства є аудит і сертифікація на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. Процес триває з літа минулого року та спрямований на те, щоб вдосконалити внутрішню систему аналізу ризиків і критичних точок контролю. Можна казати, що мережа залучає найширший загал експертів – професійних і народних – до вирішення цього важливого питання. До речі, саме у роботі з «народними ревізорами» аналітики вбачають неабияку прогресивність методів роботи «АТБ».

«Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів «АТБ» не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня та якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямку дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі», – говорить Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

За її словами, саме тому акцію «Гарантія свіжості» було подовжено – фактично вона набула статусу безстрокової.

«Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються на всі товари, які реалізують у магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови відносин із покупцями. Повторюю: для нашої мережі кожен, хто прийшов у магазин, є не просто клієнтом, а повноцінним партнером», – підкреслює Наталія Шаповалова.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *