ОСТАННІ НОВИНИ

«АТБ» стимулює українців подорожувати Україною

Марина ТЕРНЯК

|

Наприкінці червня авторитетне українське видання «Фокус» оприлюднило результати свого дослідження «Найкомфортніші для життя міста України». Львів цілком очікувано потрапив до ТОП-3. І як засвідчує статистика внутрішнього туризму, значна кількість українців вже переконалася в цьому на власному досвіді, адже багато співвітчизників хоча б раз у житті відвідали місто Лева.

Слід зазначити – кількість подорожей всередині країни постійно зростає. Експерти пояснюють це тим, що сьогодні такі мандри стали більш доступними. По-перше, з’явилося більше можливостей обирати транспорт для пересування (потяг, автобус), також можна скористатися одним із багатьох автомобільних сервісів для пошуку попутників. По-друге, розширилася база об’єктів розміщення: це і готелі, і хостели, і приватне житло. Ще одна причина збільшення внутрішнього туристичного потоку полягає в тому, що наразі можна економити і на харчуванні під час подорожей.

Стандарти та єдина цінова політика в усіх 22 областях присутності мережі дозволяють туристам не турбуватися про якість продуктів та ціну харчування

Люди старшого віку пам’ятають, як брали із собою в мандрівку чи не окрему валізу з їстівними запасами: консервами, макаронами, крупами тощо. Сьогодні в цьому немає жодної потреби, адже всі ці продукти за тими самими цінами можна придбати і в «АТБ» поблизу власного будинку, і в «АТБ» за сотні кілометрів у чужому краї. Ба більше: за рахунок стандартизації роботи усіх 954 магазинів мережі ці товари навіть лежатимуть на тих самих полицях і коштуватимуть однаково.

«Сьогодні ми працюємо у 22 областях України. Магазини «АТБ» раді вітати своїх покупців у 247 населених пунктах. Робота кожного торговельного підприємства мережі стандартизована. Це стосується усього: від обслуговування до контролю якості продукції, від цінової політики до розміщення товарів на полицях. Тож покупець, який звик ходити на закупи до «АТБ», зможе добре зорієнтуватися у будь-якому магазині нашої мережі», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

За її словами, ще однією беззаперечною перевагою стане цінова політика, яка також однакова для всіх підприємств корпорації.

«Наші принципи полягають у тому, щоб забезпечувати людей якісними продуктами за доступними цінами. З цим завданням ми справляємося, про що свідчить довіра співвітчизників до «АТБ»: щоденно в наших магазинах купують товари понад 3,5 мільйона українців», – додає пані Шаповалова.

Слід зазначити, що, формуючи низьких цін на весь асортимент, мережа ще й постійно проводить різноманітні акції. Споживачі, які стежать за бонусами і користуються дисконтами, можуть істотно економити кошти сімейного бюджету. Акційні знижки на товари в «АТБ» можуть доходити до 40% початкової вартості.

Щоправда, львів’яни звикли радше приймати гостей-співвітчизників, аніж самі подорожувати Україною, але це треба виправляти. Особливо якщо єдиною пересторогою постає запитання: «Чи не дорого обійдеться мені перебування у чужому місті?» Можна поїхати, приміром, до Харкова чи Вінниці, які випередили нас у рейтингу «Фокуса»  (у цих містах, відповідно, є 15 та 57 магазинів «АТБ»). Гарна думка – відвідати курортні приморські міста Півдня України: Одесу, Чорноморськ, Генічеськ, Скадовськ, Бердянськ. Всюди можна не турбуватися про якість продуктів та ціну харчування родини.

«У будь-якому куточку Україна подарує уважному мандрівнику цікаву розповідь, легенду або просто красиве місце, що тішить око. Подорожуйте власною країною. А наша мережа буде рада допомогти зробити подорож доступною та смачною», – каже заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *