ОСТАННІ НОВИНИ

Що кажуть про «АТБ»: уважно перевіряйте інформацію

Петро АДАМЕНКО

|

Проти відомої торговельної мережі розпочато інформаційну війну. Компанія протистоїть нападам, подаючи судові позови

Місяць тому на вулиці Величковського у Львові відкрився новий магазин національної мережі дискаунтерів «АТБ». Ця подія вкотре підтвердила, що компанія досить швидко розвиває свою мережу в нашому регіоні.  Усе розпочиналося з шести невеликих гастрономів, а сьогодні це вже 954 магазини в 247 населених пунктах України. Щомісяця  даний показник збільшується – в тому числі й за рахунок відкриття нових маркетів на Львівщині.

Проте одночасно зі зростанням кількості торговельних підприємств зростає і кількість пліток, які розповсюджують про «АТБ» у нашій області недоброзичливці.

 «З 2014 року наша компанія зазнає постійних інформаційних атак, мета яких полягає в завданні шкоди діловій репутації підприємства. На різних ресурсах виконавці публікують недостовірні, вигадані інформаційні «бомби» з негативним змістом», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Серед прикладів таких провокацій вона називає звинувачення у зв’язках із терористами ДНР і ЛНР, нісенітниці про торгівлю неякісною продукцією, про утиски своїх співробітників тощо. Звичайно, все це не підтверджено ані фактами, ані доказами.

Деякі чутки на диво безглузді, особливо щодо діяльності на окупованих територіях.

«Наші збитки в Луганській і Донецькій областях від «націоналізації» сепаратистами, від обстрілів магазинів, від крадіжок майна і коштів, від викрадення вантажного транспорту та руйнування нерухомості перевищують 7 млрд грн.», – підкреслює Наталія Шаповалова.

Тож не дивно, що сьогодні «АТБ» так активно підтримує українську армію. Наприклад, у партнерстві з фондом «Елеос-Україна» компанія реалізує проект «Не чужі долі» (це адресна допомога сім’ям українських воїнів, які втратили в зоні проведення АТО годувальника). Крім того, торговельна мережа тільки в минулому році профінансувала різні проекти щодо підтримки української армії, родин воїнів, біженців, дітей, що проживають у «сірій» зоні, на 20 млн грн. Компанія постійно підтверджує статус патріотично орієнтованого та соціально відповідального бізнесу.

Що ж стосується інших нападок на мережу, то експертне співтовариство вражене відвертою брехнею про низьку якість товарів на полицях цих магазинів. Відомо, що «АТБ» послуговується однією з найжорсткіших в Україні систем контролю продукції.

«Інформація про неякісну продукцію в торговельній мережі «АТБ», що розповсюджується за допомогою мас-медіа, не підкріплена ані протоколами лабораторних випробувань, ані конкретними даними і показниками, ані будь-якими іншими офіційними документами», – говорить Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет».

Показово, що всі ці замовні акції та інформаційні кампанії проти «АТБ» не заважають підприємству динамічно розвиватися, утримуючи лідерські позиції в галузі торгівлі України. У 2017 році корпорація створила понад 7 тис. нових робочих місць (сьогодні в мережі працює 45 000 осіб). Вона перераховує мільярди гривень у вітчизняні бюджети різних рівнів як податки і збори і не збирається зупинятися на досягнутому. А з розповсюджувачами брехливої інформації боролася і боротиметься надалі у судах.

«За двадцять п’ять років свого розвитку групі компаній «АТБ» неодноразово доводилося захищати свою ділову репутацію і боротися за прийняття справедливих рішень у судах. Принципова позиція компанії – вирішення будь-якого конфлікту має відбуватися виключно у правовому полі й у цивілізований спосіб», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *